Մասնակիցներ` 1-3-րդ դաս. ընտրությաբ խմբեր
Նպատակը ՝ Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), զարգացնել սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները:
Թեմաները՝
- Ես ( ինքնադիմանկարի ստեղծում)
- Իմ ընտանիքը (ապլիկացիա, կոլաժ տեխնիկայով աշխատանքներ)
- Շարունակում են նկարը
- Արեգակնային համակարգ․ մակետի ստեղծում( խմբային աշխատանք) անհրաժեշտ նյութեր՝ ստվարաթուղթ, բժշկական փայտիկներ, ֆլոմաստեր
- Ազատ ստեղծագործական աշխատանք․ այլընտրանքային նկարչություն,աբստրակտ նկարներ, բնանկարներ
Գործունեության ձևեր՝ Աշխատանքի ընթացքում նկարչական տարատեսակ տեխնիկաների կիրառում
- Ստվարաթուղթ կամ կտավ
- Ներկեր/գուաշ, ակրիլիկ/
- անսագրեր
- ֆոտոնկարներ
- բնական նյութեր
- սոսինձ
- Այլ նյութեր
Արդյունքում՝
- ծանոթություն նոր նյութերի, տեխնիկաների հետ
- ձեռք բերած հմտությունները կիրառելու կարողություն
- ստեղծածը շրջակա միջավայրում ցուցադրելու, նվիրելու, վաճառելու կարողություն
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- սեփական արարքների, դրդապատճառների և նպատակների գիտակցում
- տեսողական-պատկերային մտածողության զարգացում
Անհրաժեշտ նյութերը`
թղթեր (գունավոր, տարբեր հաստության ու չափի), գուաշ, ջրաներկ, վրձին, կավ, պլաստիլին, այլ (կտորներ, լուսանկարներ, լրագրեր)