Գույներ և ազդեցություններ

Մասնակիցներ` 1-3-րդ դաս. ընտրությաբ խմբեր

Նպատակը ՝ Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), զարգացնել սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները:

Թեմաները՝

  • Ես ( ինքնադիմանկարի ստեղծում)
  • Իմ ընտանիքը (ապլիկացիա, կոլաժ տեխնիկայով աշխատանքներ)
  • Շարունակում են նկարը
  • Արեգակնային համակարգ․ մակետի ստեղծում( խմբային աշխատանք) անհրաժեշտ նյութեր՝ ստվարաթուղթ, բժշկական փայտիկներ, ֆլոմաստեր
  • Ազատ ստեղծագործական աշխատանքայլընտրանքային նկարչություն,աբստրակտ նկարներ, բնանկարներ

Գործունեության ձևեր՝ Աշխատանքի ընթացքում նկարչական տարատեսակ տեխնիկաների կիրառում

Կոլաժի տեխնիկայով աշխատանք

  • Ստվարաթուղթ կամ կտավ
  • Ներկեր/գուաշ, ակրիլիկ/
  • անսագրեր
  • ֆոտոնկարներ
  • բնական նյութեր
  • սոսինձ
  • Այլ նյութեր

խճանկարի տեխնիկայով աշխատանք

Արդյունքում՝

  1. ծանոթություն նոր նյութերի, տեխնիկաների հետ
  2. ձեռք բերած հմտությունները կիրառելու կարողություն
  3. ստեղծածը շրջակա միջավայրում ցուցադրելու, նվիրելու, վաճառելու կարողություն
  4.  ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  5. սեփական արարքների, դրդապատճառների և նպատակների գիտակցում
  6. տեսողական-պատկերային մտածողության զարգացում

Անհրաժեշտ նյութերը`
թղթեր (գունավոր, տարբեր հաստության ու չափի), գուաշ, ջրաներկ, վրձին, կավ, պլաստիլին, այլ (կտորներ, լուսանկարներ, լրագրեր)

Оставьте комментарий