Դեկտեմբեր.Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ

Նախագծի ժամանակահատվածը՝ դեկեմբեր

  •  «Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ». ելքի ու մուտքի ստուգատես. ամանորի տոնախմբություններ
  • Դեկտեմբերի 18-20— ամենամյա հաշվետու համերգ. Գեղարվեստը կրթահամալիրում

Նախագիծն իր մեջ ներառում է դպրոցի ներքին և արտաքին տարածքների, խմբասենյակների, առանձին սրահների ամանորյա ձևավորման աշխատանքներ

Մասնակիցներ՝  1-5-րդ դասարանցիներ

ուսումնական պարապմունքներին՝ 4-5-րդ դասարանցիների հետ

ուսումնական պարապմունքներից դուրս՝ընտրության խմբի սովորողներ, 5տարեկանների խումբ, 2-4տարեկանների խումբ

Գործունեության ձևեր՝

  • Ամանորյա նախապատրաստական աշխատանքներ՝ էսքիզների ստեղծում, աշխատանքային քննարկումներ սովորողնորի հետ, նյութերի ընտրություն
  • Տոնական ծառի ստեղծում, տեղադրում, զարդարում
  • Միջավայրի ձևավորման համար ամանորյա դեկորների պատրաստում`պուրակների ձևավորում. տոնական խաղալիքների պատրաստում
  • Սրահների ձևավորում
  • Սովորողների թեմատիկ կերպարների ստեղծում՝ հագուստի, այլ աքսեսուարների պատրաստում
  • Տոնական խոհանոց`տարեհացի պատրաստում

Անհրաժեշտ Նյութեր՝ տաք սոսինձ, թելեր (տարբեր որակի և գույնի), բժշկական փայտիկներ, գունավոր թղթեր, կոճակներ, ստվարաթուղթ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s